Helvetes jävla skit äckel dag

Det blev en sån där dag idag.
En sån här dag allt-är-skit-och-pisskaka-dag.
Sen är min sambo så himla irriterande.
Allt han gör och allt han säger stör mig.
Sen verkar det som att det är hans mål också,
att störa mig med allt han gör och säger.
Så har han köpt sig ett gåband. TILL FÖRBANNELSE.
Så sjukt jävla irriterande.
Vi bor i en tvåa. Vi har inte plats med den.
Sen vet jag att den bara kommer användas ett tag, sen är den bortglömd.
Tur att den är ihopfällbar, men det spelar som ingen roll.
Den där jävla makkapären stör mig ändå.
Jag har hotat med att han MÅSTE sätta undan den varje gång
direkt efter användning. Då börjar han irritera mig ännu mer
och säger att det är fint att ha den ståendes i tv-rummet för då
kan man ju hänga kläder på den också. lsdfhafhlfhalPOÅöajföjkfajfkafaklfa.
Idodiotot.
Inte nog med det.
Han ska ju absolut ha sin cykeljävel ståendes i sovrummet...!?!?!?
För att?
Jo för han orkar inte föra ner den till källaren där det finns ett cykel förråd.
Nää men du orkar cykla svinlänge men föra ner den dit är för jobbigt.
5 minuter hade det tagit, max!
Och inte nog med det heller.
Nää, ni vet att gåbandet han köpte var ju först i en låda.
Har han orkat slänga den?
NEJ. NEJ. NEJ. NEJ.
HUR SVÅRT KAN DET VARA!?
Nej jag tänker absolut inte varken slänga lådan eller föra ner cykeln.
Och nu när det är på det här lilla viset så vägrar jag städa.
Allt jävla skit är ju ivägen.
Skulle städa igår sa jag, bara han förde ner cykeln, slängde kartongen och
ställde bort gåmaskinen där den varken syns eller märks.
Nä, det var för mycket begärt av mig.
Så tro mig när jag säger att vårat hem ser ut som en äcklig bajshåla.

Nu går han på sitt fula röda band här bakom mig och eftersom jag
redan är en surmurra så måste jag spela hög musik med hörlurarna på.
För det är ett irriterande ljud som hör hemma på gymmet.
Mitt hem är inte ett gym.

Mitt sovrum igår kväll:


Här hade han städat också. Snyggt städat med kläderna på sängen också.
Jag brukar slänga i tvätten smutskläder och rena brukar jag vika in i garderoben.
Hur gör ni andra?
Slänger det på sängen, bara det inte är på golvet lixom.


Kommentarer
Postat av: lillesyrran

Jag är pms kärring nu så du har iaf inte vart ensam om att vara argbigga :p

2011-07-19 @ 13:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0