Höstbilder

Tjenare mannen!
Jag är hemma på rast, lagade mig ideal makaroner och kul korv.
Jag blev mätt, den maten fick duga som lunch.

Det blev inte många timmars sömn inatt (6timmar) men det gör inget,
jag är inte trött för de. Jag har så många fina och bra sovtimmar bakom
mig så det gör inget om jag då och då sover mindre timmar än vanligt verkar de som.
Jag kan tycka att 6 timmars sömn duger många gånger, fast på morgonen
när klockan ringer då skulle jag aldrig säga dessa ord.
Men hellst sover jag längre, men ibland gör det inget.
När man fått gnugga gruset ur ögonen och börjat vakna till så
känns allt prima igen.

Jag skriver oftast om sömn här på bloggen. Väldigt intressant.
Jag vet!

Igår bjussade jag på lite vinterbilder.
Idag blir det höstbilder, de ni!

På första bilden framhävs mina fräknar extremt. FULT.
Ser ut som en smutsgris. Har ju gjort bilden lite mörkare så jag var
inte så där brun pårikt. Att ni vet den.



//Skogsmulle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0