Något

Idag ska jag städa. Jag måste. Det ser verkligen hemskt ut här hemma.
Det är så där grisigt så man inte har lust att äta. (Hjälp!!! Jag kommer dö i anorexia)
Och allt skrot som min sambo har svårt för att flytta iväg (cykeln och kartongen)
ska bort idag. Jag mår dåligt av att se det gigantiska tvätthögen som enbart
verkar vara mitt problem. Diskberget som alltid blir när det är HAN som ska diska.
Tvätten som fortfarande hänger och torkar som antagligen torkat för flera dagar sen.
Soffkuddarna som ligger hur som hellst. Usch!
Här ska det städas om de så är det sista jag gör.

Två bilder på mommo, på andra bilden är även moffa med i bakrunden.
Här är hon påväg att sätta in snusen och på andra bilden gör hon det.
Som ni kan se.
Världens bästaste mommo någonsin. Ni skulle bara veta...




Jag älskar dig din gamla toka!


Kommentarer
Postat av: Peka

Du är rolig du Lisa :P

Jag vet inte hur många gånger du skrivit att din kääring ska få städa upp sitt skit men det ändå alltid slutat med att du gör det ;)

2011-07-19 @ 19:37:52
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0