Smal Lisa

Goddagens!
Har PU-tur idag så jag är hemma nu 2 timmar.
Gääääsp. Trött i ögonen, ska nog ta en vila på soffan strax.
Det där med tupplur är ju vardagslyx.
Kruxet är bara att jag sällan KAN somna för att jag tänker alldeles för mycket.
Min hjärna är alltid på högvarv.

Ja.. Socker och godis ni vet.
Jag har redan sabbat det för idag.
Men på mitt jobb blir jag heeeela tiden, varje dag, jämt och ständigt
bjuden på fika. Idag kunde jag inte stå emot för att jag var så hungrig.
Orkade knappt stå, yr i bollen och så. Jag lovar och svär det är sant!
Okej, ursäkter... det värsta som finns.
Men jag var hungrig och tog mig en vaniljmunk men jag drack vatten
fast jag kunnat dricka cola, pluspoäng till mig.
Eller så blir det plus minus noll...? Snälla? Okej, bra.
Men hädan efter ska jag ta med mig frukt eller något annat mellanmål
så jag inte kan skylla på att jag var hungrig.
Jag är i af inte sån som mår psykiskt dåligt om (när) jag äter onyttigt.
Jag är den som blir sugen på fet mat när jag kollar typ biggest loser.
Vidrigt eller normalt?

Jag har bara ingen lust att bli tjock, jag passar bättre i att vara smal.
Synd att allt som är så gott också oftast är onyttigt.
Det gäller att hitta ett annat alternativ.

Som ni ser så är jag inte tjock. Ännu. Dra ner på sockret Lisa!



Kommentarer
Postat av: Stefan Nilsson

Se bara upp för "what the hell"-effekten!

2011-07-09 @ 17:40:40
URL: http://biggest-loser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0