Strunt

Go morron. Eller kanske god lunch eller goddag,
det beror ju på när man vaknat och hunnit göra av dagen.

För mig är det i af go morron.
Vaknade 09:50.
Var uppe sent igår, nästan till ett typ.
Jag tänkte bara shit, såhär länge kan jag inte
vara vaken, kommer ju sova bort hela dagen imorgon.
Jag har i af sovit riktigt gott. Har inte ens vaknat när min
man kommit och lagt sig. Den ungdomen hade
visst lagt sig först vid två tiden, herregud!

Känns att jag börjar bli gammal när jag tycker att man
inte ska vara vaken en minut längre än tolv.

Idag är jag glad igen. Eller på bättre humör än igår i af.
Var det redan igår också men det har jag ju inte berättat för er.

Ibland kan jag tro att jag är glad en dag när jag vaknat och stigit upp.
Men jag får inte fram mitt verkliga humör förrän jag pratar med någon.
Då bah, oj, jag var visst irriterad och arg idag.
Men det kan också vara oj, jag är visst jätte glad idag, de trodde jag inte.

Jag skriver så mycket strunt.
En sak till bara, jag har svinont i ryggen.
Jag har väl sovit alldeles för gott.

Gårdagens frulle. Det blir samma idag med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0