blogg time

Tjabbaaaaaa, wohooo tralallalalalalaaaa.
Nää men seriöst.
Här sitter jag och känner mig överviktig.
-
-
-
Trevligt.
Eller hur?

Näää men jag måste säga att jag är väldigt sugen på
att skaffa mig sillicar typ nuuuuu och ett litet nosejob (också NU) :P
Det hade suttit som smäck!
Jag kan ta en liten fettsugning också, när jag ändå håller på tänkte jag.
Mmm, vem bjussar? Du? Du eller du? Jag tycker att just DU ska bju mig på detta.
Jag öppnar ett konsto så får (måste) ni alla sätta in en liten slant åt mig.
Ok?
Asså ni är bara sååå gulligulliga som gör det här för mig.
Såååå sjuuuuukt söta.
Love ya all, bye bye kiss kiss love love.
XOXO/ gossipgirl

Tycker inte ni också att denna sunkiga kvinna (hon med turbanen)
behöver en extreme makeover?
Så skänk en slant. Let me know när du sattit in
dina tusen på mitt konto, danke schöööön på förhand.


God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0