Dagsfärskt!!!

BILDER!!!!
FRÅN IDAG!?!?!
JAAA DET ÄR SANT!
Jag har orkat föra över bilder från iphone till dator.
Ska ske oftare. Jag lovar. Ska fota mer också.
Men jag tycker att kameran är skit på min iphone.
Ska köpa mig en nyare variant. Att jag då ska!
Inom en snar framtid...



På den här sista bilden försöker jag visa hur arg jag blev när solen började skina.
Ser nu att jag är ganska dålig på att göra ansiktsuttryck också.
För mkt botox?
Jag gick där och önskade regn. JA REGN.
Men det kom visst lite försenat och regnade nyss.
Ni får skylla på mig. Ni som så gärna vill ha sol.

Ps. Ni behöver inte påpeka hur ful jag är.
Har gått omkring utan smink i flera dagar (???).
Crazy me.

Men nu ska jag hoppe i duscha och sen kanske jag smetar på lite
make-up i fejjan. Kan ske. Kan ske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0