.

En sak till.
Igår sa två personer till mig att "vad brun du är" ena sa t om att det
såg ut som om jag varit utomlands.
När den andra sa det så instämde ett gäng kontorskvinnor.
Jag bah, WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT?
Började tro att jag hade nått jävla smuts i ansiktet, på sant så tänkte jag de.
Det måste ha varit någon speciell belysning, fast det var på olika ställen
detta inträffade. Men jag blev glad av att folk tyckte jag såg brun ut.
Det är så fint att vara brun, jag önskar att jag kom från ett annat land där
man är mörkare i hyn, så vackert!
Det kan ha berott på, kom jag på senare, att jag inte hade nå smink på mig.
Inget puder som gör mig lite blekare å de.
Så att mina fantastiskt fina fräknar lyste upp rummen.
Blää, tacka Jesus för pudret.
Tack Jesus för pudret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0