finnar igen

Hej bloggen.
Jag ska säga något som kanske låter lite konstigt.
Men imorse när jag vaknade så hade alla finnar dragit sig
tillbaka litegrann...(???) Peppar peppar. Eller ganska mycket eftersom jag reagerade
på det i morgonsuddet :) What the fuck? Men positivt. Väldigt positivt.
Tjohoo dom kanske har jävlats färdigt med mig? :D
HOPPAS!
Jag har i af bestämt mig för att sluta pilla i dom.
Ska försöka låta bli att klämma dom. Idag har det gått bra i af.

Jag har tänkt att det kan vara stress. För det har varit stressigt
i min hjärna den senaste tiden. Mycket möjligt.

Använder även neutrogena produkter. Dom är väl ok.
Jag har fått känslan av att dom sätter fart på småfinnar,
att finnarna utvecklas snabbare, att finnarnas liv blir kortare med det där ansiktsvattnet.
Men ändå så att dom utvecklas till en klämmfärdig finne innan dom når döden.
Har använt den mer då och då, men ska använda den hela tiden.
Brukar bara bli så jäkla torr av den.
Jaja, strunt samma.
Vilket intressant inlägg, precis som vanligt :)
Muhahaha.

Nu ska jag måla pigans naglar.
Tjolahopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0