Oh yeah!

What the fuck!
Handlade på ica idag. Nästan bara grönsaker och nyttigheter?
Jag gick där med min vagn, rak i rygg och kände mig stolt,
kollade ner på alla som hade korv, chips och godis i sina korgar.
Tvi er jävla grisar tänkte jag!
Ni som ser min kundvagn nu, tror att jag är värsta nyttiga människan. Mohahaha.
Hade till på köpet på mig mina träningskläder och springskor.
Alla bah kollade på mig, vilken nyttig tjej! Sportig är hon också.
Önskar jag var lite mer som henne så fick dom dåligt samvete för
allt skräp dom var påväg att köpa.
Själv gick jag där som en snärta med mina grönsaker och nyttigheter. 


(Har en ny foto app på iphonen om ni undrar varför jag bara lägger ut bilder
med den effekten)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0