skitjävlanatt

Aj aj aj fy satan så ont jag har i nacke och rygg.
Hur har jag sovit inatt?
Börjar våran underbara säng bli en säng från helvetet?

Jag gick och la mig igår vid 23 tiden. Jag kunde inte somna.
Höll på att bli crazyyyy. Det gick inte att ligga skönt, antingen var
det för varmt eller för kallt. När jag väl somnade vaknade jag säkert 38 ggr.
Varför? Jadu, inte en jävla aning!
En gång var jag halvvaken. Just som det var så hostade min sambo mig
rakt i ansiktet. Jag sa; Sluta hosta mig i ansiktet!!! Han bah, oooj, förlåt...

Ställde klockan att ringa 9 så jag inte skulle sova bort halva dagen idag igen.
Var ändå ingen idé att fortsätta sova när man sover som en kratta.
Som en riktig jäkla kratta.

Sen har jag drömt skitdrömmar inatt.
Hela den här natten kan dra åt skogen.
Adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0