Sönder

Över 12 timmars sömn och jag är fortfarande trött.
Helt slut. Helt död.
Sen håller min rygg på att gå sönder. Braaa. Jag är ju trots allt bara 23 år.
När jag tog på mig skorna idag så var det inte långt ifrån att ryggen
låste sig. Bara kände hur ryggen nästan vart stel. Väntade på en "klinklås".
Fy fan. Aj aj aj aj aj.
Jag känner mig inte ett dugg kry idag.
Kul att det inte finns något ätbart här hemma heller.
Positiva klubben, jag vet.
Men vem fan blir glad av att ryggen nästan stelnat och att man mår som en kratta?
Inte då jag.
Adjö.


Kommentarer
Postat av: mamma

voj gummsingen då, vila...be din älskling massera dig alternativt om han ej är sugen på det så kan han ju bjussa dig till en massör:o)) Kraaam

2011-06-13 @ 12:05:42
URL: http://gwm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0