"åååh, det regnar, jag kan inte gå ut idag".......???

Hejhejhej bloggen!
Sist jag satt vid datorn var närjag skrev senast i bloggen.
Har försökt skriva via iphonen, så här att logga in på blogg.se
och görra som jag gör på datorn, men det funkade inte.
Varför?
Finns det någon speciell app?
Någon som vet något?
Me don´t know inget.

Måndag idag, jag är ledig, har jobbat hela helgen och halva veckan.
Inatt sov jag så gott. Riktigt bra sömn.
Har faktiskt sovit lite dåligt på den senaste tiden men de tycks vända nu, braaa.

Solen skiner här i kiruna också.
Coolt.
Åååååh, jag blir så less på alla. ALLA som hela tiden ska hålla
på att klaga på vädret. Hela tiden. Ååå vars är solen, vilken storm de är ute,
snö, i juni i kiruna?!?!?! NÄÄÄ VISSTE NI INTE REDAN ATT DE KAN KOMMA SNÖ I JUNI?
ÄR NI NYFÖDDA BEBISAR SOM INTE VARIT MED FÖRR???
Vi bor i Kiruna, inte i Spanien. Det vet ni alla.
Flytta om ni bara ska gnälla heeeeeeeeeeela tiden.
Jag tycker alla väder är bra, bara man har rätt klädsel :)
ELLER HUR?

Sen kan man prata om vädret, det gör vi alla.
Men det finns dom som styrs av vädret(?) och bara pratar om det
på ett jävligt irriterande och störande sätt, haha.
Punkt.


Kommentarer
Postat av: Peka

Om du vill skriva genom internetet så måste du trycka på "ändra redigerare" då går det att skriva. Fast man gör mellanrum mellan raderna så trycks allt ihop sen ändå.. Det ska gå å ändra inne i "HTLM" men när jag provade så funkade det inte, men blogg.se hade problem då så det kanske var pga det.

Annars kan man alltid skicka vanligt sms eller mms. Numret ska stå nånstans när du har loggat in på din blogg.

2011-06-06 @ 18:03:49
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0