åka åka lastbil

Aj aj aj, min kropp värker.
Jag vore egentligen borsta gaddarna och sen börja städa.

På tal om något helt annat så vill jag ha ett välbetalt jobb.
Min fina vän Fia går strax ut gymnasiet. Nu till sommarn. Det var på tiden! ;)
Hon är 2 år yngre än mig och vore ha gått ut 2008 va?
Men denna fröken har bytt linje några gånger, sabbat sår och tillslut hittade
hon den perfekta linjen för henne, transport. Visst hette den så? Haha..
Jag är lite senil och aningen dum kanske.
På denna linje har hon fått ta körkort och lastbilskort (B, C och...?)
Som sagt, till sommarn går hon ut och får börja jobba. Jag ska nångång få åka
med henne i lastbilen när hon jobbar för att se om det kan vara något för mig.
Jag är inte lika klippt och skuren för det arbetet som självaste Fia-det vet jag.
Men det känns som att det hade kunnat vara kul och så tjänar man lite bättre
än vad jag gör nu... Så vi får se hur det blir.
Fia kommer passa bra som lastbilschaffis för hon är så coooool :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0