Byyyyn

Är i byn nu. Vi kom fram vid fyra tiden.
Skönt att vara här.
Jag hade planerat att tapetsera och måla men det får
bli nästa gång, planerar att åka hit igen nästa ledigvecka.
Det blir inte nu för att vi är så många som är här och börjar jag
måla och de så blir ju ett av sovrummen obrukbara, och det
har vi tyvärr inte plats för. Längtar tills dess.
Jo, för det kommer ta så många dagar.
Först ska taket målas.
Sen ska väggarna målas.
Sen ska det upp en grej på väggen som heter easy cover och den
ska torka en jäkla massa timmar.
Sist ska tapeten upp. Sen är det klart.
Det blir bättre om jag gör det under nästa visit.
Då kanske jag hunnit beställa möbler och dom kanske hinner
komma hit tills dess också.
Det ska bli så kul!
Och när allt detta sker så ska ni få se före och efter bilder.
Jag längtar :D

Har nyss käkat mat. Hälsat på mommo och moffa också.
Imorgon ska vi ut och leka i snön.
Snart hoppas jag på att det blir bastu.
Ska väl ut och bära ved nu,
Tjolahopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0