.

Tjena måndag!
Idag och igår har jag vaknat sent. Halv nio.
Det känns sent när jag vaknat 7 och 7.30 hela veckan.
Men men ibland måste man ju sova ut :p
Jag har ny ätit frukost/lunch. Mer lunchigt än frukostit.
Hann inte käka frulle tidigare.

Nu när jag väl är i stan så är det inte så hemskt som jag
kände att det var igår. Så är det alltid. Alltid, alltid, alltid.
Det är bara så trist att gå ner till två personer när man levt
några dagar med sju andra personer under samma tak.
Jag trivs att leva med en stor familj, samtidigt som det
kan vara jätte skönt att vara ensam ibland. IBLAND.
Sen älskar jag att vara hemma i byn just den här årstiden.
Bara vara ute, köra skoter, elda, pimpla, åka på äventyr,
sitta runt en eld med massa sköna bybor. Det är livet!
Därför jag får en lätt deprisson av att åka tillbaka till Kiruna.
Inte för att jag hatar denna stad på något sätt,
det är bara så att jag älskar en annan plats mycket mer :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0