Inspiration: Levande ljus.

En trevlig och bra helg börjar glida mot sitt slut.

Jag har blivit inspirerad av två vänner som alltid har tända,
levande ljus hemma under mörka kvällar.
Jag själv älskar också att ha tända ljus. Men är ofta slö på det.
Sa till en av väninnorna att det är så mysigt när hon alltid har tända ljus,
så slog det mig, varför har jag själv det så sällan?
Det ger ju en helt annan atmosfär i hemmet, så lugnande och mysigt :)
Så denna helg har jag varit flitig med att tända ljus om kvällarna i hela lägenheten.
Enda joxet är att min sambo är lite nojjig för det... Att de ska börja brinna och så.
Det vore ju hemskt men man får vara på sin vakt :)

Dessa bilder har jag nyss fotat med mobilen, har bara levande ljus
nu i tv-rummet, där jag befinner mig i detta nu.





Sen har jag ju så fina ljussrakar, så det vore synd att inte bruka dom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0