Lycka!

Jag kanske ska ta och lägga mig.
Den här helgen har jag lagt mig ganska sent, typ halv tolv! OMG!
Men jag har vaknat tidigt, imorse så sent som typ tio över åtta.
Igår vaknade jag klockan sju. Jag gillar verkligen det där med att vakna tidigt,
och att vara utvilad så tidigt på morgonen, det är fantastiskt. Och underskattat.
Jag vet att jag tjatar om det men då måste ni ju förstå hur bra jag tycker det är
att ha en sån bra dygnsrytm. Eller bah huuur?

Imorgon kommer min syster och hälsar på mig, den äldre. Den gamla nukkan.
Snart är även min lillasyster hemma i Sverige igen, om ca 1 vecka.
Det ska bli så kul att höra hur kul hon haft det på sin första utlandsresa.
Jag är fortfarande orolig för henne. Tänker varje dag på henne med en
klump i magen samtidigt som jag tänker "min lilla, lilla Lotta..."

Hittade föressten 90 spänn i min höstjacka idag. Det är lycka! Som fan.
Jag har saknat den så jag var tvungen att använda den en sväng.
Och se det lönade sig.

Slantarna åkte raka vägen ner i spargrisen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0