Mommo och jag.

Jag har inte varit i byn sen jul och nyår. (!!!!!!)
Jag får lite ångest av det.
Jag har inte träffat mommo och moffa sen dess.
Mor och bror har ju varit här i stan lite då och då,
så dom har jag ju fått träffa.
Men inte mommo och moffa. Så jag måste åka dit inom kort.
Jag saknar mommo & moffa jätte mycket.
Dom är så fina och har en stor plats i mitt hjärta.
Mommo, precis som mammor brukar ha, så har hon en speciell
plats i mitt hjärta. Hon är verkligen den bästa mommo man kan ha,
alltid snäll, hon säger precis som hon tycker, hon gillar inte pengar,
hon spelar för att ge till oss, om hon skulle råka vinna massa pengar.
En gång vann hon typ 14000 och såklart att hon delade ut det till barn
och barnbarn, kanske till barnbarnsbarn också.
Sen är hon så rolig också min mommo, man får skratta när man
umgås med den lilla tanten. På senaste tiden har hon blivit lite gammal...
Den dagen jag märkte det. Jag var och hälsade på hos dom.
Märkte att mommo inte var sig riktigt lik. När jag gick därifrån så var jag så
arg och förbannade Gud. När jag kom till bilen så brast jag ut i gråt.
Men sånt är livet, har jag fått trösta mig med.
Det viktigaste är att dom finns överhuvudtaget och är någorlunda friska.
En släng av lite minnesförlust är väl inte hela världen.
Så länge hon minns vem jag är så ska jag vara glad :)
Älskade mommo ♥



Kommentarer
Postat av: mamma

;ó) så fint skrivet, ja hon är härlig min mamma, o det bästa av allt; hon har delat med sig av sina gener till barn o barn barn..barnbarnsbar, barnbarnsbarn, barnbarnsbarnbarnbarnsbarnbarnbarnsbarn..osv

2011-03-04 @ 20:58:13
Postat av: Anonym

Så fint skrivet;Ó) ja hon är härlig min mor, o det bästa av allt; hon har delat med sig av sina gener till barn, barnbarn, barnbarnsbarn, senare till

barnbarnsbarnbarnbarnsbarnbarnbarnsbarnbarnbarnsbarn

2011-03-04 @ 21:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0