Morgon

God morgon!
Idag har jag vaknat ganska sent, ca 07:45.
Senaste tiden på denna vecka.
Jag trivs att vakna tidigt på morgonen och lägga
mig tidigt på kvällen. Min kropp mår bra av det :)
Och jag sover bättre (om det är möjligt) om nätterna,
sen somnar jag inom några minuter efter att jag bestämt
mig för att sova. Härligt, speciellt med tanke på att jag brukar
ha riktigt svårt att somna i vanliga fall när rutinerna är helt fuckade.

Nu är jag den enda vuxna som är vaken här i huset.
Mor och bror åkte till karre för att handla.
Barnen är söta men gossen vill bara klättra överallt
och röra i allt som är förbjudet.
Pigan har redan på sig sin prinsessklänning
som hon fick av mig när hon fyllde år i höstas.
Tro hur länge dom andra ska sova.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0