så jävla vrickad

Ibland tycker jag bara att en del människor är så jäkla korkade!
Så korkade så man inte ens ids säga något, för då har dom
något så dumt och korkat att säga tillbaka och då ids man verkligen
inte fortsätta säga det smarta man har att komma med för då
kommer dom med något ÄNNU mer korkat att säga, om det är möjligt.
Så jag håller käften ibland när jag vet att det inte kommer leda nån vart.
Fan vad ni kan vara tröga ibland alltså.
S-Å  T-R-Ö-G-A.

Jag vet gott och väl att jag inte är den smartaste människan på denna jord.
Men jag vet ganska så bra hur människor fungerar, och inte fungerar.
Det är också en sorts smarthet.
En del människor är så blinda för det och det är ju så sorgligt.
Man behöver bara tänka logiskt så blir det rätt.
Gnäller du hela tiden, klart att jag också gör det.
What goes around comes around. Fattaruuuuu???
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0