Soooooooooool

Tjaaaaaaaaaaa!

Vilket oroligt härligt väder vi har här i byn idag alltså.
Helt underbart.
Jag har varit ute nästan hela dagen, kom nyss hem och in.
Har plogat massa hos mommo och moffa med snöslungan, roligt tycker jag.
Något måste jag ju få köra när jag inte har någon skoter att rejsa med.
Jag vet inte om jag klarar denna vår utan skoter.
Tror nästan jag ska söka lån och köpa mig en skoter, det här går inte.
Man hör massa skotrar hela dagen köra omkring och jag kan ju
säga att jag blir gaaaanska så sugen att köra själv.
En vår utan skoter är ta mig fan ingen riktig vår!
Jag kan ju inte springa omkring med snöslungan hela våren heller.
Hur skulle det se ut va? Plogat. Haha, humorn är låg, i know.
Godd bajs.


Kommentarer
Postat av: Asbjornmarlin

I am very excited to see this site. Universal design and accessibility. Congratulations!

2011-06-16 @ 11:09:20
URL: http://asbjornmarlin.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0