Systrar

Goddagens gott folk!
Nu har jag ledigvecka, en veckas jobbnatt är nu över.
Idag får jag ÄNTLIGEN träffa min lillesyrra, som jag längtat ♥
Vi är tre systrar av en orsak, för att vi ska vara tillsammans, inte ifrån varann,
allt för länge. Nu slog det mig. Tänk om någon av mina systrar skulle flytta
långt ifrån Kiruna. Det skulle inte funka. Flyttar en måste alla flytta.
Såg ett program om tvillingar för nån vecka sen, hur sammansvetsade dom
kan vara. Jag fick känslan att jag och mina systrar är trillingar.
Vi kan inte leva utan varann. Vi måste ha varann nära till hands,
annars blir allt fel och man saknar ihjäl sig efter sina knasiga systrar.
När vi är gamla kommer vi vara dom där mysko systrarna som bor
tillsammans. Vi har redan pratat om att hela våran familj + respektive
ska flytta ihop till ett stooort hus, haha, frågade äldsta systerns man om
han verkligen hade orkat med oss allihopa under samma tak (kan vara lite påfrestande),
han skrattade och sa jo.
Nää, det är bara prat, men det hade ju varit roligt. Älskar att vara en stor familj!




Med på första bilden (#2) är också min syster, inte biologiskt, men i hjärtat
är hon precis som min syster. Hon bor för långt ifrån mig :(((

Kommentarer
Postat av: mor

Åååå ni flickor, det värmer i hjärtat att ni är så tajta med varann, ocså er surrogat syster- bara hon bodde närmare :o)

2011-03-28 @ 17:46:33
URL: http://gwm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0