Tjeeeenare mannen

Här sitter jag, ännu en gång.
Men ska strax lämna denna dator för att sitta i soffan.
Eller äta mat först. Ja, så ska det bli.
Har hängt med syster och barnen idag, väldigt trevligt.
Lotta saknas extra mycket när vi umgås.
Det ska inte bara vara 2 systrar, det ska vara 3, då är det rätt.
Men hon har det bra i utlandet, idag hade hon visst ridit på elefanter :)
Kuuul, det vill jag också göra.
Lilla pigan blev kvar här med mig när syster,
hennes man och lilla gossen åkte hem.
Mysigt, hon är mycket lugnare när det bara är vi två.
Då slipper hon slåss om uppmärksamheten med sin bror.
Nu sitter hon och kollar Alfons Åberg på tv-rumsbordet.
Ibland får man göra sånt som man egentligen inte ska :)
Min lilla piga ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0