Tjaa

God morgon!
Jag har vaknat efter åtta nångång.
Men jag har sovit så sjuuuuuukt gott inatt i af.
Vaknade vi halv sju och kände att min man fortfarande låg kvar i sängen.
Jag petade på hans axlar så han skulle vakna och frågade vad klockan var.
Så sa han att han försovit sig och jag blev en hjälte. Bara så där :D

Sen har min mobil blivit helt jävla ännu mera störd!!!!!!!
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!
Den har haft en tendes att slå av lite då och då.
Men nu verkar den ha slagit av för gott.
När jag väl fått igång den igen så har den slagit av igen ganska fort.
Blev så sur på den igår så att den fick sig en flygtur till väggen.
Nu funkar den säkert :p
Nä, jag har inte ens försökt slå på den idag. Jag ids inte.
Jag tänker slänga ut den genom fönstret så vargarna får ta den.
Dööö jävla mobil.

Ska införskaffa mig en Iphone. Fyra. iphone fyra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0