Vi kvinnor ska städa, det är de enda vi duger till

Tisdag idag alltså.
Jag är redan hemma from the work.
Jag har nyligen haft lunch också så jag behöver inte
äta middag ännu. Åt dock, alldeles nyss en banan.
För jag var lite hungrig ändå.
Jag lagade bandspaghetti och köttfärssås igår så vi har
matback några dagar framöver. Fett najs. Gott var det också.
Ännu en gång behövs hemmet städas. Men nu tänker jag inte göra
det förrän karl min spikat fast kablarna. Hus i helvete, frugan är  på krigsstigen.
-Jag städar hemmet skinande rent när du spikat fast dom där jävla
kablarna. Ja jag vet att dom är där, ja, jag snubblar på dom nästan
varje dag ändå och blir lika förbannad varje gång.
Min sambo blir sur när jag snubblar på dom hela tiden: Du vet ju att dom är där,
du snubblar ju där varje dag!
MEN SPIKA FAST DOM DÅ!

Att jag ska göra det själv? PÖH!
Glöm det.
Det är mansgöra.
Vi kvinnor ska städa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0