hej!

Hejsan bloggen.
Jag skriver här väldigt sällan nu alltså.
För det första är det för att jag nästan aldrig sitter vi datorn.
Facebookar via mobilen, det är ju de nödvändigaste :p
För det andra, jag sitter så sällan vid datorn för att jag får ont i
ryggen av det. För det tredje så har jag inga nya och roliga bilder som jag kan
leka och tjoffsa med. Då blir det som så att jag skiter i datorn!

Jag ska bli bättre.
Ska fota mer, då måste jag till datorn för att överföra bilder och då
är risken stor att jag slänger in några bilder här i bloggen.
Visst låter de som en bra idé?

Igår gjorde jag och L-syster pizza, det var skitgott.
Längtar tills jag blir hungrig igen för då ska jag klämma
i mig pizza igen. Jag är en riktig gris.
Jag försöker verkligen att inte äta skit och onyttigt men det
är helt jävla omöjligt! Jag är född till en gris och kommer dö som en.
Dö som en riktigt fet jävla gris.
Herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0