Stulen lista från syster N

Berätta sju sanningar om dig själv:
1. Jag sover med öronproppar
2. Jag är galen i burkar.
3. Jag tänker på så konstiga saker hela tiden så att min hjärna aldrig får vila.
4. Jag är naiv och tror nästan alltid det bästa om alla.
5. Jag har svårt för människor som inte kan skratta åt sin egen dumhet.
6. Jag är väldigt senil för min unga ålder.
7. Jag gillar inte barn. Bara ungar jag känner.

Sex sanningar om hur du var som liten:
1. Gillade att bossa (även då muhahaha)
2. Kunde vara väldigt taskig med vänner som ovänner.
3. Om någon bråkade med mina småsyskon eller var dum mot
mina vänner så ställde jag upp, t om i slagsmål mot killar om det krävdes.
4. Jag ville bli frisör.
5. Grinade om kvällarna för att jag inte hade några synliga stora pattar.
6. Vågade vara mig själv och sticka ut och gjorde precis som jag själv ville.

Fem sanningar om mitt kärleksliv:
1. Vi bråkar och tjaffsar massor, massor, massor om allt och inget.
2. Men på något underligt sätt så kommer vi ändå alltid överens?
3. Vi pussar och kramar alltid varann hej då och alltid
minst 3 godnatt pussar och en kram. Det är en lag.
4. Jag är stormen som ofta sveper förbi och han står där som en
bergsvägg och tar emot mig när jag faller och lugnar ner mig.
5. Vi håller inte på och pussas och kramas offentligt.

Fyra sanningar om mitt familjeliv:
1. Jag har världens bästa syskon, mamma, mommo och moffa.
2. Jag har vuxit upp som dotter till en alkoholist.
3. Jag och mina syskon kan bråka och säga nästan vad som hellst till varann
sen blir vi alltid sams igen, inom en dag eller kanske en vecka.
4. Mommos och moffas hem har alltid varit som mitt andra hem. Där kände jag mig trygg.
Vi var och är alltid välkommna där och beter oss som om det är vårat hem med.
Mommo och moffa låter det även vara ett andra hem för oss ♥

Tre sanningar om mitt kompisliv:
1. Dom vänner jag umgås med är bara sk. riktiga vänner.
2. Umgås mest med syrrorna.
3. Tappade massa "vänner" när jag inte festade så mycket mer. Suparpolare.

Två sanningar om min personlighet:
1. Konstig.
2. Kameleont.




Kommentarer
Postat av: mama

intressant lista ;o)))

2011-05-01 @ 17:41:11
URL: http://gwm.blogg.se/
Postat av: jagigen

...läste att du inte hittar mössan..är det den svarta med liksom resår eller iaf annorlunda form? Tror nog den är här..eller var det då du var här som jag såg den....ska börja tvätta o rensa bland vinterkläderna..hm snart, så jag ser ju vad jag hittar;o)

2011-05-01 @ 17:46:33
Postat av: Anonym

JEANSKLÄNNING, CONVERSE 300 kr, Calvin Klein boxer till pojkvännen 3 par för 120 kr, BILLIGT: http://bloppisjosse.blogg.se/2011/april/saljes-converse-skottrandiga-365-uk-4.html



Ray Ban solglasögon till salu. Först till kvarn: Helt nya med tags på + alla tillbehör. http://bloppisjosse.blogg.se/2011/april/saljes-ray-ban-wayfarer-rb2140.html

2011-05-01 @ 17:54:49
Postat av: nina

din svarta mössa är i byrån i merta ps ds

2011-05-02 @ 09:04:39
URL: http://ninavonkork.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag är också stormen här hemma och Josef lugnet. Det är skönt att ha någon som är lugn när man själv ballar ur då och då ;) Eller hur ?

2011-05-30 @ 08:46:03
URL: http://viskablifyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0