Det som göms i snö, kommer upp i tö...typ.

Hejhejhallå dagboken.

Jag har försökt blogga via blogg.se-appen ända
sen igår, men det har inte funkat. Det har inte ens gått
att logga in och jag har inte orkat sitta vid datorn.
Jag har massa bilder på iphonen som jag inte ids sätta
in på datorn just nu. Men imorgon är jag LEDIG och då kan
jag slänga in bilder på datorn om inte appen börjat funka då igen.

Idag har jag rensat och städat i mina garderober (bildbevis kommer).
Jag hittade min älskade, älskade skjorta som jag trodde
att nån av syrrorna stulit eller att jag själv supit bort haha.
Den låg längst upp i garderoben, väl synligt men jag har trott
att det var en kjol som jag aldrig använt, så jag har inte tänkt
en tanke på att kolla om det var skjortan.
Jag skrek TJOHOOOOOOOOOOO, JA! JA! JA! JA! När jag såg
att det var min älskade, saknade skjorta. Ni skulle ha hört mig :D

Jag skiter i att kolla grey´s idag, jag orkar inte, jag går och lägger mig istället.

Här ser ni en liten skymt av min saknade skjorta ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0