.

Jag bombar bloggen med inlägg.
Det brukar kunna bli så när jsg skriver att "jag har inget att skriva".

Tänkte bara skriva att min bebis är så söt när han sparkas i magen
så T blir rädd och säger att det ser ut som om jag har en alien i magen.
Det kanske jag har. Vi får se.

Rörelserna i magen är helt annat nu än för några veckor sen och
det tycker jag är så kul. Det är mysigt fast det ibland kan göra ont.
Det är så spännande att vänta barn.
Jag vet att jag skriver det jämt men det är ju de.
Det ska bli så himla kul att få hålla lillfisen i famnen,
bara få peta på dom små händerna, se vad vi två tillsammans
har skapat, bara att hålla pyret i famnen och älska honom/henne.
Bara känna och se vad som växt i min mage under så lång tid.


Kommentarer
Postat av: Julia

Det är helt fantastiskt när man får hålla i sitt hjärta efter all den långa väntan! :)

2011-11-30 @ 11:24:03
URL: http://martajuliavictoria.blogg.se/
Postat av: mamma

jaaa, det är så underbart härligt att vänta barn, skulle gärna bära 10 barn till om jag var bara liiite yngre:o) Har haft den fördelen att inte alls må dåligt el ha destovärre ont ens i slutet (jo vid födandet såklart lite) Det är också underbart att ha barn, men jag stooortrivdes att ha er i magen också;o)) tack att just ni 4 blev mina gullungar

2011-11-30 @ 12:11:52
Postat av: Tina

Ja beskriv mer =) Det verkar så häftigt=)

2011-11-30 @ 16:11:21
URL: http://twitter.com/tinoolino
Postat av: Lisa

sv julia: Åååh, jag kan bara föreställa mig :) och det är säkert 1000 ggr mäktigare än jag kan ana...



sv mamma: Då har jag nog ärvt dom fördelarna av dig, än sålänge har ju inte jag heller större problem :) Men du kommer ju få en massa barnbarn att bära på, inte i din mage, men i famnen :D Pratade just med Saga igår hur EN mommo ska räcka till TRE barnbarn, hihi... vi som haft tur att få dig som mamma.



sv Tina: Jag vet inte vad me jag kan skriva, men det kommer väl mer :D

2011-12-01 @ 10:03:05
URL: http://mcitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0