Fredagsmys.

Ligger i soffan och käkar karra, känner mig ovanligt rund å go. Nu har jag säkert gått upp 15 kg, jag skojar inte.

Idag har jag spenderat halva dagen med mina syskonen och kära mor. Vi hade väldigt roligt tillsammans, fabian vad jag älskar dom där knasarna, fy vad livet vore tråkigt utan dom. Dom är helt enkelt bäst, mamma och mina syskon :)

Dom for vidare till byn hela bunten, kvar blev jag. Men jag ides inte åka efs golvet är upprivet i köket för det är fuktskadat och håller på att torka och med de sagt betyder det att de inte går att tillaga mat. Men vi kanske åker dit imorgon ändå, det var ett tag sen vi syskon var samlade i byn, så jag kanske skiter i om det blir lite tjorvigt med maten, vi äter ju i så fall hos moffa, enda frågan nu är om man ORKAR åka bil, det är trots allt nästan 2 timmar enkelväg. Vi får se! Hade varit skönt och roligt.

Jag just nu, fet som en gris :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0