Gravid v.29+0

Vecka 29+0 och här har ni min mage i olika vinklar,
med och utan kläder :D
Och JA jag har alltid dom här byxorna på mig när jag
är hemma, men jag lovar, jag tvättar dom minst en gång/vecka.
Har ett par svarta också som jag använder när dom här gråa är
i tvätten, hehe ;) Jag klarar, som tusen ggr sagt, inte av att ha
tighta kläder eller sockar på mig när jag är hemma. Jag kvääääävs.
Är någon och hälsar på så kan jag ha jeans och sockar på mig då.
Men inte annars, det är tortyr!

Nåja, här är kaggen.
Jag tycker den ser ut som värsta hängbuken och droppformad.
Inte så snyggt, meeeen det viktigaste av att vara gravid är inte att vara snygg.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0