Höggravid?

När kan man säga att man är höggravid?
Lillsyrran klappade mig på magen igår och sa att man inte kan tro att jag är höggravid. Tänkte inte på de mer förrän nu. Är jag höggravid? (v.32+5)
Inte för att det på något sätt spelar någon roll, men jag undrar bara :-)

Räknade nyss i min kalender att det är 6 veckor och typ 2 dagar kvar till BF!?!?!? Jag har räknat flera gånger men tror fortfarande att jag räknat fel. Det kan inte stämma. Så snart??? Allvarligt? Sist jag kollade var de ju 10 veckor kvar och det var ju nyss jag gjorde de? Shiiiiit vad tiden går snabbt isåfall. Måste räkna igen. Nån sida i kalendern kanske har limmats ihop.

Jag i söndags. Min röv börjar inte så där högt upp jag har bara en sån jäkla svankig rygg förstår ni.


Kommentarer
Postat av: åsen

jag har också funderat på det. när är man höggravid egentligen!? mina kollegor sa att jag var det, men inte vet jag. känner mig inte det iallafall :) haha

2011-11-29 @ 13:45:50
Postat av: Lisa

Sv: ja, eller hur. De jag också tänker, jag känner mig inte höggravid. Det känns som att man ska vara höggravid nån dag/vecka innan bebban kikar ut :) och när man hört någon som sagt berättat något "jag var ju höggravid då också till på köpet" typ så låter de som om de är jäääkligt besvärligt när man kallar sig höggravid :)

2011-11-29 @ 14:54:41
URL: http://mcitalo.blogg.se/
Postat av: lotta

Nu har jag läst ordet "höggravid" för många gånger, så det låter inte som ett ord längre

2011-11-29 @ 18:47:40
URL: http://hellete.blogg.se/
Postat av: nina

tror man är höggravid från 7e månaden?? eller nåt sånt

2011-11-29 @ 21:24:36
Postat av: Lisa

Sv: ja låde, de blev lite mkt av de ordet, haha :D

Okäääj ninni, du säger de du.. Då vet jag :)

2011-11-30 @ 08:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0