Lördag.

Tjallå!
Bilfärden gick bra, ju mer söderut vi kom desto bättre blev vädret och väglaget.
Vi är i happis och största orsaken till de är såklart ikea. Men de finns mycket andra roliga och bra affärer här också, de får man inte glömma om man åker hit.

Har sett massa små, små bebisar idag och jag hade sån lust att rycka dom från sina föräldrar och gosa med dom. Sa till T flera ggr, såg du vilken söööt bebis. Längtan efter sin egen skrutt blir ju inte mindre precis :)
Vi har mest köpt babyprylar och det var ju de som var tanken men de blev ändå inte så mkt.

Nu lite bilder.
1. Dagens tjockmage
2. En mindre fin bild på mig
3. Min bärare, ett stort + med att vara gravvo, man blir behandlad som en kunglighet av sin man
4. Dagens lunch, åt inte ens en halv köttbulle, åt nästan en potatis, typ två korvbitar och några tuggor skinka men hela julmusten drack jag och åt fikabröd efteråt, jag var bara inte så hungrig
5. Middag/kvällsfika, kex och ost eller va fan de nu är, yoghurt och juice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0