Mat och bilder.

Det går bra för mig att ta det lugnt :)
Nu tänkte jag sätta mig i soffan ...och ta de lugnt.
Kolla om jag hittar play kanalerna så jag kan
kolla på grey´s som jag missat 3 veckor i rad.

Jag ska nog ta mig lite mellis-fil. Synd att bananerna är slut,
nästan ett måste till filen.

På tal om att äta.
Vad ska jag göra till middag idag?
Hmm...kanske något med kyckling..eller korv?
Nä, kanske jag bara tar och äter en marabou-chokladkaka :D


Som skrivet så ska jobbar jag min sista dag den 9 december.
Då ska jag ta tag i bilderna här i datorn.
Det är nog minst en dags arbete... kanske mer med tanke på
att jag ska framkalla massor också.

Sen när jag gjort i ordning med allt det så ska jag
fan i mig hålla efter, så det inte blir ett sånt här
bild-kaos igen. Ååh, jag får separationsångest av massa
bilder som måste slängas. Man kan ju inte framkalla allt...

Nu soffläge, tja!

En gammal favoritbild.
Jag har ett litet foto projekt som än bara finns i mitt huvud.
Och det kommer inte bli av förrän vi bor i ett nytt hem.
Jag älskar bilder!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0