Tålamodet är spårlöst försvunnet.

Snart är mitt tålamod slut.
Jag vet att jag måste hålla ut och kommer såklart göra det men jag har inget tålamod längre! Jag vill ha min bebis nu! Längtar så otroligt mycket tills vi får hålla dig i famnen och se vem vi skapat. Mäktigt. Klart jag vill att h-n ska växa och utvecklas så mkt som möjligt i min mage, men jag håller på att längta ihjäl mig. Nästan det enda jag tänker på, svårt att undvika när h-n rör sig i magen, jag är fetare än vanligt, orkar knappt röra på mig, ont i ryggen konstant osv osv. Allt skit för våran lilla älskling. Se, allt ont för med sig något gott ;) Told ya!

Snart blire att lira ps3 med min älskling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0