Uppdrag: rensning.

Sen hade vi gårdagens projekt.
Rensa/städa mina garderober.
Jag har haft ETT hyllplann för kläderna som ligger på sängen.
Jag upprepar. ETT hyllplan.
Och det som ligger på sängen var inte allt, jag hittade mer
kläder i en ikea säck och så hade jag ju en del som hängde på tork.
Dom tjockare tröjorna hänger på galgar, dom blir finast så och så
tar det så stor plats om dom skulle vikas i garderoben.
Jag tog tyvärr inga före bilder. Men det blev mycket finare efter i af :D






Ni skulle ha sett hur det såg ut i andra garderoben innan jag slängde
iväg massa skrot från den. Fy fan säger jag då bara!
Hade en till liten byrå ståendes på den där byrån, eller det är
ju egentligen ett sängbord. Sen massa skrot som man undrar
varför man ens sparat. Det är sjukt hur mycket skräp man kan ha.
Men nu är det gjort och det känns förjävla bra.
Bara stor-skrubben och en byrå kvar då.
Det tar jag en annan dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0