.

Jag har ätit frukost number one nu.
2 satsumas, 1 banan och vatten.
Jag brukar vänta ett tag innan jag äter vanliga
frullen när jag är ledig.

På tal om inget alls.
Efter mammaledigheten (om allt nu går som det ska) så
vet jag vad jag ska göra i jobbväg. Så fort jag känner att
jag har lite mera tid så ska jag börja läsa upp mina betyg.
Sen en liten utbildning så ska jag tjäna bättre med pengar.
Jag ser framemot det så himla mycket, ska bli spänki!
Synd att jag inte gjort det tidigare, jaja, bättre sent än aldrig.
Jag hinner, om jag lever då förstås.
Jag har en framtidsplan och det känns jääävligt bra!
Det är något jag kommer fullfölja och inte nått jag bara snackar om.
Kul kul kul kul och skönt med lite framtidsplaner.

Det är så trist att vakna ensam, jag saknar min tönt.
Men jag har faktiskt hunnit ha besök redan, av min yngsta syrra.
Jag sa att hon skulle sjukskriva sig från jobbet och umgås med mig istället.
Men det tyckte inte hon lät som en bra ide, snorunge!
Snacka om att inte ställa upp för varandra.

Nu ska jag beställa lite kläder tänkte jag.
Det behövs, jag har fan inga kläder.
Jag hatar att varje dag öppna garderoben och inse
att jag måste ta på mig typ samma som för nån dag sen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0