God morgon!

Jag slocknade som ett ljus igår och fy fan så gott jag sovit inatt. Alltså riktigt, riktigt gott! Det har varit perfekt värme/svalhet i rummet, perfekt värme under täcket, så har jag legat skönt hela natten och jag har inte behövt gå på toa en enda gång, vad jag minns i af. Helt underbart :D

Jag drömde att jag och min sambo var och kollade på en skitfin lägenhet. Ååh den var så fin, den hade den där charmen som många hus/lägenheter saknar. Jag var besviken när jag vaknade och insåg att de var en dröm men iofs, utgångsprisen var på 500 000 :p


Nu ska jag se om någon lagt ut ord i wf medans jag sovit. Tja!

(senare idag kommer jag börja använda NYA iphonen, lycka!)

Skitsöta jag just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0