God morgon du lediga torsdag!

Gissa om jag sovit bra eller dåligt?
Gissa!
Aaah men jag kan väl berätta då.
Jag har sovit svin braaaaaa!
Drömde faktiskt om smarriga bullar också :)

Jag ligger ännu i sängen, vaknade för ca 10 minuter sen.

Jaa idag går vi in i en ny vecka.
Ööööh exakt vilken kommer jag inte ihåg nu, haha snacka om att ha koll!
Tur att jag skriver upp såna där viktiga saker ;)

Här har ni en bild på mina "mussepigg-vantar" som jag använder när jag salverat mina torra knapriga händer. Använder dom bara under natten. Snygga va? :D
Sen en bild på mig just nu alldeles nyvaken.


Kommentarer
Postat av: Tina

Har också haft sånna vantar.. men nu har jag tappat bort dom..

2011-10-20 @ 17:50:50
URL: http://twitter.com/tinoolino
Postat av: Lisa

dom är ju svinbra om man har salverat på sina torra händer :)

2011-10-20 @ 21:08:07
URL: http://mcitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0