God morgon måndag

God morgon.
Jag vaknade 06:49. Är jag riktigt frisk?
Det kan man fundera över.

Igår vart jag så uttråkad så jag gick och vilade på dan.
Och jag somnade tillochmed!
Jag vaknade till typ 3 ggr under min sömn som inte kan ha
varit längre än 1 timme i af och tänkte, vafan, sov jag?
Jo men visst gjorde jag det! Och skönt var det.
Ovanligt av mig att somna mitt på dagen.
Hade lite svårt att somna till kvällen sen men jag somnade,
som ni förstår, tillslut.

Jag har drömt om björnar (jäkla Lotta!) inatt.
Dom tänkte äta upp oss om vi gick ut.

På tal om något helt annat så vill jag så gärna bo i hus.
Ha ett eget hus att fixa med, från golv till tak, precis som jag vill ha det.
Men jag har inte någon lust att köpa ett ruckel för en mille bara för
att priserna är såna just nu i den här staden.
Jag vill köpa ett hus för vad det är värt.
Jag hade mer än gärna köpt ett sk. ruckel om jag fick köpa
det till rätt pris, då hade man fått fixa till det från botten som man vill ha det.
Det är sjukt och pinsamt när ett sunkigt hus i Kiruna går lös för miljonen.
Synd att jag inte är mångmiljonär.

Jag har inga färska bilder att bjuda på just nu så ni får en gamling.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0