Hmm

Jag tror inte jag har den där riktiga magsjukan i af. Jag känner mig frisk, har kunnat äta och behållt maten. Det var nog bara något skit jag fått i mig.

Ni skulle ha hört min mage igår kväll när den började spåra ur, haha vilket ljud alltså, lät som ett avlopp!
Jag somnade typ klockan nio igår, utan att borsta tändern (!!!) för jag mådde rätt så kasst. Men som sagt mår jag bra nu och hoppas det håller i sig.
Hittills har jag sett två filmer och ska nu kolla en tredje, orkar inte med annat för jag är svintrött men jäkligt lycklig!

Kanske skriver mer om min lycka senare :)

Mitt senaste mål. Kaviar och äpple sen är en stor miss, te likaså. Det skär sig något fruktansvärt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0