Hoppa ut från staketet

Sådärja, då har jag "kommir ut" i bloggen också att jag väntar barn.
Så ni kan ju gissa att jag såklart kommer skriva endel om det också :)

Haha, på tal om att "komma ut".
Min kära mommo läste Hänt extra, hon prenumererade (googlade på stavningen haha)
på den tidningen och läste alltid ur den innan hon somnade med tidningen i handen.
Hur som hellst så står det ju där om vem och vilka som är homosexuella och när dom
"kommer ut" med det. Mommo skulle i af förklara till oss att det är så många
som nuförtiden är homosexuella, att det är vanligare nu än förut.
Men vi kom fram till att det är nog bara vanligare att folk pratar öppet om det i dessa tider.
Jaja, det var inte det jag skulle skriva, det roliga var när hon skulle säga att
så många "kommer ut från garderoben" var att hon istället sa "hoppa ut från staketet".
Hahaha, hoppa ut från staketet, hon var så rolig lilla mommo.

Nu har min mage tagit sig ordentlig fart och börjat växa fort som tusan!
Kul tycker jag. Nu går det inte att dölja längre.
Stor som ett hus känner jag mig redan, men ändå mer nöjd
med min kropp än jag någonsin har varit.




Kommentarer
Postat av: Madde

Är så kul o läsa din blogg, ska blli ännu roligare o få följa din graviditet. Hoppas du och magen mår fint, ha det så bra gumman. Väldigt fint skrivet om din mommo i inlägget innan <3

2011-10-04 @ 18:02:36
Postat av: Lisa

Tack så mycket min kära vän, kul att höra.

Magen och jag mår bra :)

Kram <3

2011-10-04 @ 18:06:56
Postat av: Åsa

Åååååå äntligen har du kommit ut ur garderoben! skit kuuul :D

2011-10-04 @ 22:27:24
Postat av: Peka

Du har en så gullig mage!

Jag kände mig också så fiin när jag var gravid, jag älskar alla fina gravidmagar :D

Och så slipper man oroa sig för att dölja sina valkar, då ville jag istället ha tajta tröjor ju.

2011-10-04 @ 22:57:16
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Pia

Grattis Lisa :) vad roligt!

2011-10-04 @ 23:24:39
Postat av: Li

Stort grattis till er! :) Sötaste gravidmagen har du också :)

2011-10-05 @ 08:05:50
Postat av: Lisa

Ååh, tack alla, vad söta ni är :)

2011-10-05 @ 21:28:40
Postat av: Kicki

Grattis va Kul!:)

2011-10-05 @ 22:56:43
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: lisa

tackar!

2011-10-06 @ 08:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0