Läs inte, då kanske ni också blir på dåligt humör



Tack för idag, slut för idag.
Syns åter igen 07.30 jobbet.

Nu tänker jag klaga. Bara så ni vet!

Jag har ont i ryggjäveln, axelhelvetena och nack-kuken.
Hela ryggen alltså.
Justja, jag har ju ont i huvudet också, det får vi inte glömma!

Jag är så irriterad idag.
Det finns så mycket idioter så jag har lust
att skrika på var och en av er. Tvi! Tvi! Tvi!
Folk som är ELAKA och sen förväntar sig att bli
behandlad som nån jävla kung? PÖH!
Skulle inte tro det va!

Sen är jag irriterad över att jag antagligen måste gå
hemma typ 8 veckor innan BF. 4 veckor hade jag räknat med.
Min arbetsplats är tyvärr för tung för mig just nu när jag väntar barn.
Och ingen omplacering så långt ögat kan nå.
Hoff, så ska jag vara extra fattig en extra månad, kul kul kul.
Nää, inte är pengar det största problemet egentligen, det blir bara lite mindre nöjen.
Men jag får panik av att tänka på att jag ska GÅ HEMMA och inte
göra något vettigt i 8 veckor!? Jag kommer få psykbryt.
Bara igår när jag var ledig EN dag och alla jobbade osv så hade jag
iiiiinget att göra. Gled runt och kollade tapeter och annat onödigt bara
för att fördriva tiden lite. Men åtta veckor....?

Hoppas vi hinner få ett nytt, stort hem tills dess för då har jag
ju ett hem att pyssla med. Då kan jag tänka mig att jag
kan trivas att gå hemma. Jaa, allt ska man då behöva tänka på.
Jag tänker absolut inte slita ut mig själv eller göra så bebisen
mår dåligt bara för att jag inte har lust att gå hemma så långt innan
bebisen kommer. Det kommer inte på fråga.
Känner jag att min kropp säger ifrån så kommer jag lyssna på den.
Men jag hoppas på att jag kommer klara av att jobba en längre tid.
Nåja, det är ingen idé att tänka på det.
Jag får se hur det blir, inget att göra åt i vilket fall som hellst.

Önskar/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0