Lördag

God morgon!
Jag har sovit gott men vaknat några gånger.
En av gångerna vaknade jag och jag flög upp ur sängen,
skyndade mig på toa för jag trodde att jag skitit på mig!
Hahaha, det hade jag ju inte gjort, jag måste ha drömt.
Jävla konstig jag är ibland alltså :)

Sen så har jag haft ont i magen, i gravidmagen alltså.
Minns inte exakt var och vilken sorts ont jag hade.
Men jag har vaknat flera ggr av det och tänkt att
nu blir det bara värre med tiden fram tills ungen ploppar ut.

Igår kväll var han/hon så långt ner i magen och levde om.
Det kändes så annorlunda mot hur det har känts innan.

Jag vaknade halv åtta, låg och drog mig en stund och kollade
på min man som är så söt när han sover.
Det är 3 veckor sen vi vaknat tillsammans senast, inte okej!
Han har jobbat helg, jag har jobbat, jag var i byn, nu jobbar jag igen
men börjar inte riktigt ännu så jag fick vakna upp och se min älskling i af.

Ha en bra lördag!



G a m m a l  b i l d .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0