Maffigt värre!

Jag är ju självklart i vecka 27 nu, daaah!
Jag tänkte först är det vecka 27 eller 25?
Jag dubbelcheckade i min almanacka och där stod det v.27+0.

Jag har nyss käkat frulle nummer 1, ett glas proviva, svartvinbär och en halv banan.
Smarrigt!

Här har jag just fotat me and my monkey.
Nä men mig och min kagge.
Jag fotade i köket för att det är bäst ljus där för att min kamera är semo.
Jag tänker inte sticka under stolen med att jag fått
en stor och tjock rumpa och lår.
Jag har även fått riktiga kärlekshandtag, hett!
Jo, jag har även fått nå slags bristningar, det däremot tycker jag inte är så kul.
Det syns på några av bilderna. Fick det nu när min mage växte i en sån jäkla fart.
Hoppas bara dom inte blir värre för nu är dom ändå acceptabla.
Det är sånt som ingår för dom flesta (extra hull alltså) :)
Speciellt för oss som vägrar röra på oss ;)







Kommentarer
Postat av: Emma, Hicka och Judith

Hrmpf, jag har inte tagit en enda magbild!

2011-10-20 @ 12:54:25
URL: http://bruksschafrar.blogspot.com
Postat av: Lisa

sv: Du får börja med det dååå :)

2011-10-20 @ 15:34:17
URL: http://mcitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0