Måndag

Hej, ni får ursäkta mig nu när jag varit så dålig på att uppdatera. Jag som lovade guld och gröna skogar med nya iphonen.

Idag har jag i af tvättat 4 blåa Ikea säckar smockade med kläder, handdukar och sängkläder. Fatta hur man kan halka efter med tvättandet ibland. Men jag har blivit slö på att tvätta efter att någon del på våran maskin, eller kranen har fått något fel, då tappar jag suget. Skjuter upp på det när de ändå inte funkar som de ska. Fast det går att tvättade men de är störande när det är lite trasigt.
Men nu ska jag hålla efter med tvättandet. Intressant, i know.

Här hänger några tröjor på tork.
Jag behöver fler galgar! Måste till Ikea och köpa fler, jag vill bara ha likadana, hehe :) som ni kanske ser så har jag fått dille på skjortor och koftor.


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag har också feting högen med tvätt i tvättkorgen för att jag blivit så slö med det. Why? WHY? Huff..

2011-11-01 @ 09:18:33
URL: http://martajuliavictoria.blogg.se/
Postat av: Lisa

Sv: jadu, jag fattar inte heller vad som händer ibland. Jäkligt trist att ta itu med sen om inte annat :D

2011-11-02 @ 08:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0