Saga 4 år.

En till rolig händelse.
Min systerdotter som fyller 4 år i november är väldigt rolig och smart.

Tidigare under dagen pratade vi två om hur mycket vi saknar mommo Ebba.
Några timmar senare så säger hon:

-Moffa (min moffa, hennes gammelmoffa som hon ändå kallar för moffa)
kan ju beställa en ny gumma.
Jag bah:
-Haha, vad säger du? (jag var inte säker på att jag hörde rätt)
-Moffa kan ju beställa en ny gumma som kan vakta han och leta efter mommo Ebba.

Vad kan man göra mer än att skratta och hålla med när pigan kläcker
ur sig nått sånt här? Barn och deras tänkande är fascinerande.
Speciellt denna dam, hon har mycket smart och roligt att komma med.


Kommentarer
Postat av: mama

hi hi hi äää hon är för härlig

2011-10-06 @ 14:36:51
Postat av: lisa

haha, jaa visst är hon det :)

2011-10-06 @ 16:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0