Söndag

Sista dagen på denna vecka, skönt för mig för jag är ledig imorgon :)

Inatt vaknade jag vid 3, gick på toa, blev pigg, försökte somna om. Blev hungrig och började fantisera om allt gott som finns, speciellt på blodpalten jag käkade till middag, jag var sååå sugen på allt möjligt. Det slutade med att jag gick till tv rummet, satte mig i soffan med bara trollor på och åt en mazarin. Jag började förstå varför folk går upp och äter på natten, det är extra gott då - helt annat! Jag började hoppas att jag ska fortsätta vakna om nätterna och vara hungrig och gå upp och äta.

Undra varför jag helt plötsligt börjar göra konstiga saker om nätterna? Blir man så när man väntar barn eller vadå? Undra vad som kommer härnäst.

En usel bild på en blomma.


Kommentarer
Postat av: mamma

he he he, det sägs att man blir tok-galen i konstiga ätbara saker när man är gravid, hmm jag kan inte instämma, kanske för att jag redan var tok-galen i allt som gick att äta;o( men det enda var att jag kunde inte äta ärtsoppa då jag väntade dig...fick nästan kväljningar....och nu, du är den enda av mina barn som ÄLSKAR ärtsoppa..jo jag vet att Nina o Lotta också äter det nu, men du har alltid älskat ärtsoppa;o)) Berith började alltid fross-äta center (rullechoklad) då visste vi att hon var gravid;o)

2011-10-23 @ 18:28:54
Postat av: Lisa

Jag är inte heller speciellt gaaalen i något, men konstigt att jag stiger upp på natten och äter...

Jaa, ärtsoppa är smarrens! :)

2011-10-24 @ 09:03:24
URL: http://mcitalo.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag äter då fan inte ärtsoppa, har aldrig gjort det och kommer inte göra det heller :D haha

2011-10-24 @ 17:35:53
URL: http://hellete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0