Söndag

Förra inlägget skulle egentligen ha publicerats igår vid 8
tiden på morgonen. Men det är nått fel på nätet där i byn för
endel så det kanske var därför det inte funkade.
Mamma har varit utan internet i 2 veckor eller nått sånt.
Det är inte lätt att bo uppe i ingenstanns och inte vara något värt :p
Det har funkat att gå på fejjan och surfa runt med iphonen men
appen blogg.se var stendöd.

Helgen gick så jävla snabbt så jag vill nästan gråta.
3 dagars ledighet är väl inte för mycket begärt?
2 hel dagar ledigt är inte mycket att hurra för när man
vill åka ca 17 mil nordöst, enkel resa.
Vi har iaf haft det mysigt och trevligt i våran älskade by.
Jag drar nog dit igen nästa lediga helg jag har.

Nu är jag i stan igen och det känns som vanligt tomt och tråkigt.
Jag hade gärna stannat till sent i byn men då är det bara att komma
hem och lägga sig så ska man till jobbet igen.
Så jag föredrar att åka tidigt så hinner jag vara hemma och ta
det lungt också innan det är dags för jobb igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0